Jakie dokumenty należy wypełnić, aby zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 z późn. zm.) Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie www.baseshop.pl w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Formularz zwrotu należy wypełnić i odesłać razem z produktem na adres: Empets s.c., ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu.

------------------------------

Jak zapakować zwracany towar?

Zakupiony towar powinien zostać odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z oryginalnie przymocowanymi metkami, bez śladów użytkowania. Do zwracanego towaru należy dołączyć formularz zwrotu.

------------------------------

Gdzie wysłać zwracany produkt?

Wypełniony formularz zwrotu, który znajduje się na stronie sklepu BASE w zakładce „Zwroty i reklamacje”, załącznik nr 1, należy dołączyć do zwracanego towaru i przesłać na adres: Empets s.c., ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa.

------------------------------

Ile czasu jest na zwrócenie produktu?

Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

------------------------------

Kto ponosi koszt zwrotu?

Koszt zwrotu towaru do Sklepu ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu zamówienia, na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego.

------------------------------

Dokumenty niezbędne do dokonania zwrotu

Formularz zwrotu: wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres Empets s.c., ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa

------------------------------          

Czy można wymienić towar?

W naszym sklepie internetowym BASE nie uznajemy wymiany towaru. Zamiast wymieniać, zwróć zakupiony produkt (przeczytaj: Zwroty i reklamacje), my zwrócimy należność. Bez problemu możesz kupić inny produkt, który bardziej odpowiada Twoim potrzebom.

------------------------------ 

Zakupiony produkt jest niezgodny z opisem. Co zrobić?

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia standardów, jest niezgodny z opisem lub uszkodzony (uszkodzenia nie powstały w transporcie) możesz zgłosić reklamację. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów. Wyślij nam wiadomość na adres claims@baseshop.pl. W wiadomości e-mail prześlij informację o reklamowanym produkcie, dołącz do wiadomości zdjęcie i dokładny opis jakie wady posiada produkt. Ułatwi nam to cały proces reklamacji i pozwoli na ulepszenie funkcjonowania sklepu i poprawę jakości naszych produktów w przyszłości. Po otrzymaniu Twojej wiadomości otrzymasz od nas informację potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia i instrukcję co do dalszego postępowania.

Aby zgłosić reklamację należy pobrać ze strony sklepu internetowego BASE Formularz reklamacyjny, dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje”, załącznik nr 2. Formularz reklamacyjny wypełnij i prześlij na adres EMPETS s.c., ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa razem z reklamowanym produktem. Poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego w wiadomości e-mail, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

------------------------------

Kiedy uznajemy reklamację wynikającą z transportu paczki?

Reklamacje powstałe w wyniku nieprawidłowego przewozu paczki uznawane będą tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby doręczającej przesyłkę. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i zawartości zamówionej przesyłki przy kurierze.

------------------------------ 

Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki podczas przewozu?

W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przesyłki niezgodności produktu z umową, która może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy:

1. Spisać razem z przewoźnikiem protokół uszkodzenia

2. Zgłosić uszkodzenie w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.

3. Zgłosić uszkodzenie w terminie 24 godzin od odbioru towaru, przesyłając wiadomość e-mail na adres: claims@baseshop.pl. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcia potwierdzające istnienie wad.