Regulamin | BASE

Darmowa dostawa na terenie Polski dla zamówień powyżej 300 PLN

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BASE

Właścicielem oraz podmiotem prowadzącym sklep internetowy BASE (www.basebeds.pl, www.baseshop.pl) jest Ewa Jakubow-Mularczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.P.H. EMPETS Ewa Jakubow-Mularczyk z siedzibą w Częstochowie (42-202), przy ul. Meliorantów 67c, NIP: 5732620880, REGON: 240768175, będąca równocześnie właścicielem marki BASE.

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Ten regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego BASE (www.baseshop.pl), w tym w szczególności zasady prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem sieci internetowej lub środków porozumiewania się na odległość, zasady składania zamówień, zasady dostawy towarów, zasady tworzenia kont użytkowników.

Użyte w regulaminie zwroty oznaczają:

BASE, sklep, sprzedawca, my – Ewa Jakubow-Mularczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą F.P.H. EMPETS Ewa Jakubow-Mularczyk z siedzibą w Częstochowie (42-202), przy ul. Meliorantów 67c, NIP: 5732620880, REGON: 240768175

Klient, Kupujący, Ty – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która składa zamówienie w sklepie internetowym BASE.

Produkt – wszelkie towary sprzedawane w sklepie internetowym BASE.

Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży produktów, które oferujemy.

Produkty dostępne w sklepie internetowym BASE sprzedajemy za pośrednictwem sieci internetowej.

Kupienie produktu nie wymaga rejestracji (zakładania konta użytkownika).

Nasz sklep prowadzi swoją działalność na terytorium Polski. W ramach sklepu internetowego BASE prowadzimy wysyłki produktów za granicę.

W sklepie internetowym BASE prowadzimy wyłącznie sprzedaż detaliczną produktów.

Przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym BASE, każdy kupujący ma obowiązek zapoznania się z tym regulaminem oraz zaakceptowania jego treści poprzez zaznaczenie stosownie oznaczonego pola i zatwierdzenie.

II. PRZEDMIOT SPRZEDAŻY

Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane na stronie internetowej sklepu BASE.

Zgodnie z art. 556 oraz 5561–5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny mamy obowiązek sprzedaży rzeczy wolnych od wad.

Wszystkie produkty w sklepie internetowym BASE są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały wyprodukowane bezpośrednio w przedsiębiorstwie sprzedawcy lub na jego zamówienie.

Dokładamy starań, aby możliwie wiernie prezentować nasze produkty, ich skład i kolory na stronie internetowej sklepu. Sposób wyświetlania koloru zależy od używanego systemu operacyjnego i sprzętu. Nie możemy zagwarantować, że Twój komputer, monitor lub urządzenie mobilne wiernie odwzoruje kolory.

Kolory tkanin prezentowane na stronie internetowej sklepu i wyświetlane na Twoim monitorze mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywiście dostarczonych produktów. Różnica ta nie stanowi wady produktu.

Wymiary produktów mogą różnić się o +/- 5cm od wymiarów podanych w opisie. Wskazana różnica nie stanowi wady produktu

III. ZASADY DZIAŁANIA SKLEPU INTERNETOWEGO BASE, SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Aby strona internetowa sklepu BASE działała poprawnie, powinieneś co najmniej:

– używać przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
– mieć włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
– mieć włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.

Zamówienia w naszym sklepie internetowym możesz składać na naszej stronie internetowej www.baseshop.pl:

– przez konto użytkownika – jeśli zarejestrujesz konto na stronie internetowej www.baseshop.pl i zaakceptujesz regulamin,
– bez konieczności zakładania konta użytkownika – jeśli zaakceptujesz regulamin.

Będąc niezarejestrowanym klientem sklepu możesz:

– robić zakupy,
– dodawać opinie i oceny dotyczące zakupionych produktów.

Jako zarejestrowany użytkownik sklepu możesz dodatkowo:

– śledzić historię swoich zakupów oraz aktywności w sklepie,
– dokonywać zakupów bez konieczności każdorazowego podawania wszystkich wymaganych danych, gdyż Twoje dane będą automatycznie pobierane z Twojego konta użytkownika,
– korzystać z promocji organizowanych dla zarejestrowanych użytkowników.

Aby zarejestrować się w naszym sklepie internetowym BASE musisz wypełnić wszystkie wymagane pola formularza rejestracyjnego. Rejestracja w naszym sklepie jest bezpłatna.

Po zarejestrowaniu na podany przez ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość z odnośnikiem, dzięki któremu aktywujesz swoje konto użytkownika.

W dowolnym momencie możesz bezpłatnie usunąć swoje konto użytkownika.

Przetwarzanie Twoich danych osobowych reguluje Polityka prywatności. Jest ona dostępna pod adresem: https://baseshop.pl/content/2-polityka-prywatnosci [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]

Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, ale konieczne do prawidłowego korzystania z usług naszego sklepu, w tym do zawarcia umowy sprzedaży. Masz prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Jako zarejestrowany użytkownik, swoje dane możesz zmieniać w panelu użytkownika.

Poszczególne etapy robienia zakupów w sklepie internetowym BASE wyglądają następująco:

– zapoznajesz się z wybranym produktem oglądając jego zakładkę (stronę), na której dostępny jest co najmniej jego szczegółowy opis, zdjęcie oraz cena,
– jeśli produkt jest dostępny możesz dodać go do koszyka, potwierdzasz przyciskiem „Kup teraz”
– potwierdzasz dane osobowe, 
– wybierasz sposób dostawy lub odbioru produktu,
– wybierasz sposób płatności,
– podajesz dane do wysyłki produktu,
– zapoznajesz się z podsumowaniem zamówienia,
– akceptujesz regulamin (ten krok może być pominięty, jeśli wcześniej zarejestrowałeś konto użytkownika i zaakceptowałeś regulamin przy jego tworzeniu),
– składasz zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.

Jeśli masz w naszym sklepie zarejestrowane konto użytkownika Twoje dane do wysyłki zostaną uzupełnione automatycznie, jednakże możesz je swobodnie zmienić na inne wybrane przez Ciebie w trakcie składania zamówienia.

Jeśli wybrałeś opcję zapłaty przelewem lub za pośrednictwem dotPay, Twoje zamówienie jest ważne przez okres 7 dni. Jeśli w tym terminie nie dokonasz zapłaty zamówienie zostanie anulowane a produkty nie zostaną do Ciebie wysłane/przygotowane do odbioru.

Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na adres e-mail, który podasz w danym zamówieniu. Gdy jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Twój adres e-mail zostanie pobrany automatycznie z twojego konta, jednakże zawsze możesz go zmienić w trakcie składania zamówienia.

Gdy wystawiasz opinie lub oceniasz produkty w naszym sklepie internetowym, nie możesz zamieszczać treści o charakterze bezprawnym, w tym nawołujących do przemocy lub nienawiści, o charakterze wulgarnym, nawołujących do popełnienia przestępstwa, naruszających dobra osobiste itp. Niezastosowanie się do tej zasady będzie skutkowało usunięciem lub zmodyfikowaniem Twojej opinii lub oceny a nadto może zaskutkować zablokowaniem lub usunięciem Twojego konta użytkownika, jeśli zarejestrowałeś się w sklepie.

IV. PŁATNOŚCI

Ceny wszystkich produktów na stronach sklepu internetowego BASE są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu jego przesyłki. Wyjątkiem jest zamówienie powyżej 400 zł, w przypadku którego przesyłka jest za darmo. Wybierając opcję odbioru osobistego Klient również nie ponosi kosztów dostawy.

W razie wyboru dostawy za pośrednictwem kuriera, płatności możesz dokonać:

– przelewem (przedpłata),
– elektronicznie przez dotPay (przedpłata),
– gotówką (przy odbiorze).

Do każdego prawidłowo złożonego zamówienia wystawiamy stosowną fakturę.

Aby umożliwić nam wystawienie prawidłowej faktury musisz podać wszystkie niezbędne do tego dane, których zażądamy od Ciebie przy rejestracji konta użytkownika lub w procesie składania zamówienia.

Przy odbiorze towaru nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.

Pobieramy opłatę za realizację transakcji, jeśli jako sposób płatności za zamówienie wybierzesz transakcję w systemie płatności elektronicznych.

Opłata ta jest równa kosztom realizacji transakcji. Liczymy ją od łącznej wartości brutto zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Ile wynosi opłata, widzisz każdorazowo w podsumowaniu zamówienia przed zawarciem umowy.

V. DOSTAWA 

Produkty zamawiane w sklepie internetowym BASE dostarczamy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i za granicę.

Koszt dostawy zakupionych produktów jest każdorazowo wskazywany przy składaniu zamówienia i jest wyszczególniony jako odrębna pozycja.

Możesz wybrać następujące sposoby dostawy:

– przez przewoźnika (za pośrednictwem kuriera DPD)

– odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ul. Ogrodowej 29a w Częstochowie

Dostawa produktów następuje w terminie 3-14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeśli wybrałeś formę zapłaty przelewem lub za pośrednictwem dotPay, towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.

Jeżeli z przyczyn od nas niezależnych wysyłka towarów może się przedłużyć, skontaktujemy się z Tobą.

Jeśli wybrałeś dostawę za pośrednictwem przewoźnika, przy odbiorze przesyłki przewoźnik poprosi Cię o złożenie podpisu pod potwierdzeniem odbioru. Jest to konieczne dla wydania przesyłki przez przewoźnika.

Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:

– w momencie odbioru – przewoźnikowi

– w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika, z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.

– w terminie 24 godzin od odbioru towaru, przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@baseshop.pl Do wiadomości należy dołączyć zdjęcia potwierdzające istnienie wad.

W przypadku stwierdzenia przy odbiorze przesyłki niezgodności produktu z umową, która może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy:

spisać razem z przewoźnikiem protokół uszkodzenia oraz zgłosić uszkodzenie za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: biuro@baseshop.pl

VI. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Jako klient będący konsumentem możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość. Masz na to 14 dni od daty odbioru zamówienia. Nie musisz podawać przyczyny.

Formularz zwrotu możesz wysłać za pośrednictwem e-mail na adres biuro@baseshop.pl lub pocztą na adres: F.P.H. EMPETS Ewa Jakubow-Mularczyk, ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa

Formularz zwrotu stanowi załącznik nr 1 do tego regulaminu. Załącznik znajdziesz na naszej stronie internetowej: https://baseshop.pl/content/3-regulamin [Podstawa prawna: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.]

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy, które jest wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

W razie skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, towar należy odesłać na nasz adres niezwłocznie, nie później niż 14 dni po złożeniu Formularza zwrotu.

Jeśli w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy odstępujesz od umowy bez podania przyczyny, ponosisz koszty odesłania (zwrotu) nam produktu.

VII. RELKAMACJE 

W razie, gdy właściwości zamówionego przez Ciebie produktu nie odpowiadają właściwościom wskazanym w jego opisie lub gdy produkt jest uszkodzony, przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji.

Reklamacje możesz złożyć:

Poprzez wysłanie wiadomości na adres: biuro@baseshop.pl ze zdjęciem reklamowanego produktu. Pozwoli to przyspieszyć czas rozpatrywania zgłoszenia. Gdy odbierzemy Twoją wiadomość otrzymasz od nas wiadomość zwrotną potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia oraz instrukcję co do dalszego postępowania.

Aby zgłosić reklamację należy pobrać ze strony sklepu internetowego BASE Formularz reklamacyjny, dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” (załącznik nr 2). Formularz reklamacyjny wypełnij i prześlij na adres F.P.H. EMPETS Ewa Jakubow-Mularczyk, ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa razem z reklamowanym produktem. Poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego w wiadomości e-mail, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]

Jako klient będący konsumentem możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Możesz:

złożyć swoją skargę m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

(Podstawa prawna: ustawa z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.)

Załącznik nr 1 – Formularz zwrotu (pobierz plik)

Załącznik nr 2 – Formularz reklamacyjny (pobierz plik)

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

W sprawach które nie zostały uregulowane w tym regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tego regulaminy w dowolnym czasie.

Jeśli zarejestrowałeś się w naszym sklepie, o zmianach w regulaminie powiadomimy Cię w komunikacie, który wyświetli ci się na stronie logowania, kiedy pierwszy raz od zmiany regulaminu zalogujesz się na swoim koncie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz zmian w regulaminie, system cię wyloguje. W takiej sytuacji kontynuujesz zakupy w naszym sklepie internetowym jako klient niezalogowany lub niezarejestrowany na zasadach, które określa aktualny regulamin. Złożone wcześniej zamówienia realizujemy na zasadach, jakie określa regulamin, który obowiązywał podczas składania tych zamówień. Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych osób, które korzystają z naszego sklepu internetowego.

Zmiany regulaminu wchodzą w życie nie wcześniej niż po 7 dniach od momentu, w którym opublikowaliśmy zmieniony regulamin na stronie naszego sklepu internetowego.

Do zakupów dokonanych przed zmianą regulaminu mają zastosowanie zapisy obowiązujące w dniu zakupu.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2018 r.