Jakie dokumenty należy wypełnić, aby zwrócić zakupiony towar?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. Nr poz. 827 z późn. zm.) Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży produktów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od daty wydania produktu. Formularz zwrotu dostępny jest na naszej stronie www.baseshop.pl w zakładce Zwroty i reklamacje. Formularz zwrotu należy wypełnić i odesłać razem z produktem na adres: PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa. Pamiętaj o wyraźnym wypełnieniu formularza, najlepiej drukowanymi literami, wpisaniu numeru konta bankowego oraz o odręcznym podpisaniu dokumentu.
Jak zapakować zwracany towar?
Zwracany towar należy odsyłać w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, wraz z oryginalnie przymocowanymi metkami, bez śladów użytkowania. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu.
Dokąd wysłać zwracany produkt?
Zwracany towar wraz z wypełnionym formularz zwrotu (do pobrania poniżej) należy odesłać na adres:
PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29 a, 42-202 Częstochowa.
Jaki okres przysługuje klientowi na dokonanie zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny?
Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Kto ponosi koszt zwrotu?
Koszt zwrotu towaru do Sklepu ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W przypadku odstąpienia od umowy przez Klienta, jeżeli zapłata została dokonana, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zwrotu zamówienia, na wskazany przez Kupującego numer konta bankowego.
Czy można wymienić towar?
Nie przewidujemy możliwości wymian zakupionych produktów na inne, ale honorujemy Twoje prawo do zwrócenia towarów zakupionych przez internet w ciągu 14 dni. Jeśli chcesz, zawsze możesz zwrócić nieudany zakup i wybrać inny produkt z naszego katalogu.
Jeśli chcesz dokonać regulaminowego zwrotu zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod adresem mailowym kontakt@baseshop.pl.
Zakupiony produkt jest niezgodny z opisem. Co zrobić?
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia standardów, jest niezgodny z opisem lub uszkodzony (uszkodzenia te nie powstały w transporcie) możesz zgłosić reklamację. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów, wysyłając nam wiadomość na adres kontakt@baseshop.pl. Do maila dołącz wypełniony formularz reklamacyjny (do pobrania poniżej) i zdjęcie przedstawiające problem. Ułatwi nam to cały proces reklamacji i pozwoli na ulepszenie funkcjonowania sklepu oraz poprawę jakości naszych produktów w przyszłości.
Gdy tylko zapoznamy się z Twoim zgłoszeniem, otrzymasz od nas informację potwierdzającą przyjęcie go, wraz z opisem dalszego toku postępowania i tego, jak będą wyglądać nasze kolejne kroki.
Kiedy uznajemy reklamację wynikającą z transportu paczki?
Reklamacje powstałe w wyniku nieprawidłowego przewozu paczki uznawane będą tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności osoby doręczającej przesyłkę. Prosimy o dokładne sprawdzenie stanu i zawartości zamówionej przesyłki przy kurierze.
Jak zgłosić uszkodzenie przesyłki podczas przewozu?
Odbierając przesyłkę od kuriera, upewnij się, że paczka nie jest uszkodzona. Jeśli masz podejrzenia, że mogło dość do uszkodzenia przesyłki w transporcie, poproś kuriera o protokół szkody i wypełnij go niezwłocznie.
Reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłki w trakcie przewozu będą uznawane za zasadne tylko w przypadku udokumentowania ich prawidłowo wypełnionym protokołem szkody. W związku z tym, prosimy pamiętać o trzech podstawowych krokach, bez których uznanie takiej reklamacji może być niemożliwe:
- Wypełnij protokół szkody w obecności kuriera.
- Zgłoś uszkodzenie firmie kurierskiej, z której usług korzystałeś, przedstawiając jej wypełniony protokół szkody w ciągu 7 dni od zaistniałego problemu.
- Zgłoś sprawę również nam w ciągu 24 godzin od problematycznego odbioru towaru, przesyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@baseshop.pl. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcia potwierdzające istnienie wad i skan/zdjęcie wypełnionego protokołu szkody.
Dokumenty niezbędne do dokonania zwrotu
Załącznik nr 1: Formularz zwrotu (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa
Załącznik nr 2: Formularz reklamacyjny (pobierz plik) –wypełnij, dołącz do zwracanego towaru i wyślij na adres PETS TEAM SP. z o. o. ul. Ogrodowa 29a, 42-202 Częstochowa